vilket skit

det kan man verkligen säga. längtar som tusan till skolan. vet inte varför, men endå. om jag någon gång inte skulle trivas eller så så ska jag läsa kurser distans, fast de ska jag nog endå. verkar väldigt bra.

jag vill inte bli kock eller servetris längre utan typ undersköterska eller något annat.

jaha, då flyttar hjärtat mitt nästa helg. hoppas han kommer trivas i den nya lägenheten bättre 'än vad han gör i denna.

tom är de lördag idag, skulle kolla film med jeccia, men hon kommer aldrig, så hon vill nog inte :(
funderar på att sticka ut en sväng. har varit hos farfar hela dagen:) träffa de BO med. längesen. blev lite rikare med. ullared på tisdag innankolan kommer igång :) Känns bra :) Lite nya kläder sånt.  längtar, bästa 'är att de bara är jag och mamma ::) läängsen.

danny är ute med tomas och joan och leker, lämnar sin flicka ensam så :( buhuu.
nää det gör inget gubben! hoppas ni har kul bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0