Allt och massa om mig

okey ska väll updatera er om mitt liv.

Igår var de tisdag och då var jag skolan. så tråkigt men jag kom fram till att jullovet börja nästa vecka.
och inan dess har jag 3 inläminingar. som jag så snällt får ta tag i dag.SUCK
men se e de LOV;D;D
måste handla de sista julklapparna med. får fjäska för mamma så jag komer in till stan och kan handla dom :)

annars så har jag betällt tid får min allra första kör lektion på körskolan. på måndag. Då rycker 600kr på en timme;P yes xD men va ffan ska ju ha mitt kort till sommaren tycker jag så nu blir de plugga teori och kör med jämna mellan rumm både med mamma och kör skolan.

och ni som inte vet de så har jag och danny planer på att flytta ihop. :)  fast de blir inte förän i mars .
börjar känns jobbigt att ha alla mina saker i lägenheten där jag aldrig är. så jag tänktegöra en insatts för samhället och ge den till någon annan som behvber den bättre än vad jag gör:) så snäll är jag.

sen om det tar slut mellan oss så får jag lösa det då. jag orkar inte tänka på framtiden. ta en dag i taget.

sen var jag hos Tomek i måndags och vi praytade som vanlig,. alltid skönt att prata med hnom:) me like.
en sak som dannade kvar i mitt huvud var när han frågade " hur vill du ha ditt liv om du själv för bestämma"?
jag börjar bli vuxen nu, jag kan inte hålla mamma i handen hela livet. måste lära mig att folk kan bli arga på mig utan att världen går under. kanske blir jobbigt ett par timmar, men acceptera eller dra. lättare sagt en gjort. får se hur de blir med de dära.

Efter jul ska jag börja göra ngt åt min vikt. Först och främst blir de , lite bättre mat och regelbundet. ( så gott de går)
Sen blir de friskis i hbg, och när de lättat lite så blir de simma 2-3 ggr i vecka. n visst de kommer ta sin tid men jag ska en dag bli vacker igen. utan att göra som  alla smala människor, fattar de inte. jag som gör allt för att se ut om dom, men dom vill bli ännu mindre och den ena har träningsmani och den andra ja, ttar om att hjon måste gå ner i vikt. och var enda lilla gram blir dom hysteriska över.  ibland undrar jag vad som rör sig i huvudet på dom. jag gör allt för att de ut som dom.

nu nä'r jag endå håller på artt sncka om två tjejer i min klass så är de så här. att en av tjejerna är så jäkla underbar så länge hon in te umgås med den andra tjejen som jag för närvarande inte tycker så bra om.
jaja, tycker bara synd om tjejen som inte förår att den andra försör för henne.  jaja swuck

i morron är de jubord i skolan. jag och mina pågar ska vara i köket medan the girls serverar. så skönt att vara i köket :) men bara desssa människorna. jag tål helt enkelt inte några av tjejerna. ;)

nej nu får de bli plugg,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0