mammas flicka

usch hata att vara sjuk.  men men allt går över även detta får jag hoppas.
inte så mkt att skriva idag, men men

ska prata lite med mamma om en sak.

men vad tycker ni läsare?
hur "hårt" får ens mamma hålla en när man är 17?
jag har 3 mnader kvar tills jag e 18 men mamma ska endå hålla mig i handen så fort de är minsta lilla.
får ju ite göra ngt. men jag e så knasig så att säger hon nej så kan jag inte trotsa de. är mammas lilla flicka.
har ni ngt tips på hur man går vidare utan mamma?


ha de fint alla

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du har ju en egen lägenhet och bor ensam eller hur? Hon måste börja acceptera att du börjar bli vuxen nu och kan klara vissa saker själv. Det är klart att du behöver henne, men inte på samma sätt som innan.
Du kan ju sluta med att fråga om lov för vissa grejer, vet inte vad du frågar om lov efter, men .tex "Får jag gå på fest" Bestäm själv :D

2007-12-07 @ 14:22:50
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0