Skola körkort igår och extrajobb

har inte så mycket att berätta. är sjukt trött på skolan. *suck* men men .

jaha, igår var en bra dag, han handlade julklappar. till jonte, Dannys föräldrar sen har jag mamma, kurt, danny,dannys bror kvar, men de blir säkert ett par till. hehe. Övningskörde igår med.går bara bättre och bättre :) är skit stolt, körde genom viken i fredags.  trodde de skulle vara skit läskigt med trafikljus och att köra i 70, men nej då. ingen fara.

dessutom har jag en plan. men den är hemlig. kanske att ni går reda på den en annan dag. men  min plan är verkligen underbar :)

åh jag är  bara SÅ trött. vill inte till skolan. men så är de juj de här med frånvaro med;P hehe.

sen har jag bestämmt att jag måste fixa ett extrajobb. visst det -r lättare när jag blir 18, alltså  ca 3månader. till . sen är jag myndig. Ännu en plan ;P

mamma och jag ska fixa sånt tandsmycke nu efter jul,. mamma har alltid velat ha de. så vi kan ju göra de tillsammans. ska kolla upp vad de kostar och så. mamma skulle prata med sin tandläkare :)

nej nu blir de lite smink i fejan och lite kläder. sen jävlar ska jag iväg xD till alla fjortisarna i min klass. hehe, men seriöst, vissa där är ju helt. knasiga.

måste bara säga detta till en i min klass, visst jag är tjock, men du är FUL, jag kan göra ngt åt de.

 det där har jag välat säga till henne irl. men fatta dam hon kommer få så jag ska åta bli. Igonorera i stället. haha.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det skulle vara skitroligt om du sa det till henne :)

2007-12-04 @ 15:49:14
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är fjortis enligt dig då?

2007-12-05 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0