förändring behövs nu..

man behöver inte gilla andra människor, fats man inte gillar dom så ska man endå kunna samarbeta. Något jag åste lära mig. and i will. livet har många fördelar och nackdelar.

är hos mamma nu, ska träffa bror :) han kommer strax.  även fast jag har folk runt om kring mig, så känner jga mig otroligt ensam.. ingen man kan prata med om sina känslor, usch, ingen hade förstått.

nu har bror varit här och jag är hos danny och ska skriva klart ,,,

jag vet vad jag borde göra. and I .. men jecica I need you girl. jag behöver alla, i min omgivning. fan vill ha en kram. någon som kanske vill ge mig en kram?
någon som vill umgås med mig?
någon som vill hjälpa mig att gå vidare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag finns för dig snyggo

2007-11-11 @ 22:49:31
URL: http://jecica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0