onsdag var det ja.

nu kommer ingen av er fatta någonting, men jag är så förbannatr trött på att ingen kan lita på mig.jaha, och nu är jag tydligen värsta slampan med, ligger med alla osv. har varit med ALLA i Höganäs tydligen. snälla, hur sjuk huvudet får man vara? iblans så undrar jag alltså  vad människor han innanför . Sen när man behöver sina kompisar så svarar dom inte på mobilen. då blir man ju med, jätte glad.

Till Danny : jag har gjort alt för dig, men endå behandlar du mig såhär?ibland undrar jag om du vgerkligen bryr dig överhuvudtaget. om du bryr dig så är de kanske dax att visa det nu. innan det är för sent. Från och med nu är de mitt sätt som gäller. annars får det faktiskt vara. är så jävla trött på att krusa. Så duger ja inte , lämna mig ifred då. TACK!!!

jaja, Älskar er iallfall. _Jecica,lolloo,  och Danny.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas allt ordnar sig för dig Kirsten! Va stark och gå din egen väg! Skit i de som snackar skit! Du är bra som du är!

2007-11-21 @ 13:46:06
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG MED!

2007-11-21 @ 14:34:07
URL: http://jecica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0