Trött som fan på detta.

Trött för att vad man än gör så blir de fel.  Ni får säga vad ni vill men ni sårar mig. Ni får mig att vilja avsluta livet. att välja det som utväg för att slippa bli sårad hela tiden gång på gång.
jag är inte ett odjur ni kan leka med. såra känslorna på konstant.
För ett och ett halv år kände inte jag min klass, men nu är det precis som om det är okey att skada någon.
jag älskade er för bara en månad sedan.. men nu varje dag kommer jag hem ochmår skit.. gråter och gråter för ni skadat mig sälvkänsla ytterigare. det räcker nu. eller vill  ni att jag ska ta mitt liv först eller? är det DÅ ni är glada?
fast egentligen är det NI som är mysslyckade FAN inte jag, ni kan ju inte ens bete er somnormala människor. men visst jag har mina fel och brister jag med. men jag förstör inte era liv iallafall för isåfall kan ni ju berätta det före mig.   men om nu det var er mening med detta var att gå mig att vilja försvinna så har ni lyckats ska ni veta!
och jaaa, jag skiter i om någon om er i HR2 läser detta för nu kan jag inte hålla detta inne mer. Ni är svin. inte alla men ni som är svin ni kommer ta åt ser.- okey alla utom en för hon är så jävla sjuk i huvet och tror bara att det ärHON som exicterar men NEJ , välkommen till verklignehetn gumman. du är en loooser en sån människa som är hemsk. och du? du är ful, ful så in i helvete. men du är för "bra" för att fatta de.
och en sak till , visst jag är känslig och tar illa upp, men det beror på min uppväxt. tror inte någon av er hade klarat av de jag gott igenom.

och ja. jag vet att jag är en fet patetisk känslig lite hora, eller var inte hora mitt smeknamn va?

Kommentarer
Postat av: anna

Vad fan har vi gjort nu mot dig då? eller vad har jag gjort?

2007-11-16 @ 21:53:53
Postat av: Evelina

Vill bara säga att du ska skita i dem idioterna! Du behöver inte ha dem om de ska vara dumma mot dig!

2007-11-17 @ 13:49:15
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0