lev livet innan det är för sent.

vissa killar/män/pojkar kan vara riktiga svin. vissa förstår sig inte alls på oss kvinnor :/
pappa är en av dom som har kuk som kan dra åt helvete!! han föstår inte hur mycket han skadar mig och hans omgivning. pappa är alkolist, men det kan jag berätta mer om i ett annat inlägg...
 i

i detta i inägget idag tänkte jag skriva om hur man kan påverka andras "måeende" genom att bara existera.
som min pappa är ett exempel. han är alkoholist, han slog mig och min lillebror när vi var mindre, det fick mig att må dåligt. jag har tagit vidare alla dessa händelserna  enda tills nu.
när människor runt om mig skriker så blir jag rädd för att dom ska slå mig... för de hände när jag var liten. skrik och våld hörde i hop i min uppväxt. eller när någon i min omgivning är full så är jag r'ädd att bli slagen bara för att pappa var full och skrek och slog mig , förstår ni? kanske inte världens lättaste att begripa. måste nog avra med om det förstå det. .
visst jag älskar honom , men han visar mer hat än kärlek.
jag har pratat med kurator efter psykolog efter allt mjligt för att komma över min barndom men jag kan inte. vill bli fri från dessa hemska minnen.  sen att min lillebror blev"sån"  är ju inte bättre :(

min lillebror är värlens underbaraste kille . men han har en störning. arggistions problem. ena stunden vill han kramas andra fick man sig en smäll på käften liskom :S då blev jag rädd för honom med. efter ett par år började mamma söka hjälp. till hnom då, men fick ingen och fick ta hela problemet själv. så hade aldrig tid med mig fick klara mig själv.  7 år av mitt liv utan mamma och pappa. känns sjukt. men jag måde iallafall dåligta av att vara utanför. så jag fick en depprission. fick medicin för detta och nu är jag glad men långt ifrån lycklig med tanke på att jag gått upp 40kg av all medicin och p-piller. :S

skriver mer sen..


jecica. älskar dig min vackra älskling ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0