ny vecka och nya möjligheter.

nu är det dax. dax att ta tag i mitt liv. inte en ända dag för tidigt. och jag behöver allt stöd jag kan få.
jag ska bli den där flickan jag alltid velat bli. ska faaaaaaaaaaaaaaaaaan inte ge mig denna gånngen. jag vill , vill vill....
snart dax att dra sig tillskolan. missar en lektion idagför att ja gick upp lite swent ouups :/
annars så äter katten  chips?! hmm dill chips xD 

dagens planer är som följer,
1. skolan
2. möte
3.plugga
4. promenad
5. plugga
6. fixa lite med tvätten( måste ha reda kläder ju ;P )

................det var då dagens planer. mååååste göra allt för att bli godkänd idag.

har dessutom prov imorron i hotell? tror jag.... plugg blir det iallafall..

Kommentarer
Postat av: jecica

hihi, du glömde skriva att du ska komma till mig, snyggo ;P

2007-10-22 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0