Helg

undra varför jag skaffade en blogg egentligen, jag använder den knappt :S  vet inte vad jag ska skriva ju.

sitter iallafall här och VILL hitta på något, men som vanlgt finns de inget att göra så jag ska nog fixa mig och sen städa i köket och plugga lite, danny jobbar. usch ja.

Täffade tomik i går. måset bara säga att han ka få mig att förändra allt . han kommer bli ett enormt stöd känner jag på mig. glad att jag slipper den anrdra. usch ja.

ska spara till en dator ska se om jag kan få tusen kr av pappa så mbli de snart enbärbar :)

för en gång skull har jag bestämmt mig vad jag vill göra och ingen kan stoppa mig, ska jaga det JAG vill för först gången i mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0