Tankar och sånt

ibland undrar jag vad det är för fel på mig? dax att ta tag i mitt liv tror jag.
ska börja skriva blogg här i stället för luderstorm. ;)
jag  är typ ledig idagefetrso  jag intehar idrott men de andra har typ. ja. typ.
jaghar en dröm typ. om att ja hemlis. ;) berättar men sina drömmar går dom inte i uppfyllelse men det är ju det jag vill.
Annars så har lägenhetsprogramet börjat, fått en ny kontakt Tomic eller ngt heter han. Låter inte så svårt att klara de tycke jag. hm annars har jag börjat övningsköra.  går ganska bra, mycket att träna på bara, blir s stressad bara jag ser en bil ;) haha

vill göra något för danny idag, vet dock inte vad. vill överraska honom väldigt. jag kanske kommer på något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0