Allt sen sist.

Middagen igår i skolan var bra. jag blev dock lite flummig mot slutet så jag hade ganska roligt xD  det var väldans kul, men nog om det.

idag gick jag upp vid 10 och gick på möte. :)  vet inte om jag fick speciellt mkt ut av det. men men. efter det hämtade jag postn i lägenheten. sen cyklade jag till mamma så hon kunde hjälpa mig med lite papper.
sen till city gross och handlade. blev lite smått. ska göra spagetti och köttfärsås idag. smasken :)

och vet ni vad som hände precis? jag fick ett telefonsamtal av en tjej som jag sökt sommarjobb oss. så ska på intervju på Söndag 11.30.  jag har ju ett sommarjobb som jag är garanterad men jag inte skrivit några papper så får jag detta i
Helsingborg tar jag hellre det. faktiskt. för jag kmmer känna mer på det i Helsingborg fast än jag får åka buss.

ibland så känns allt så jävla sjukt dåligt och efter 2 minuter är allt kalas bra :D haha förklara de för mig ;) hehe

och som sagt jag och Danny"baby" firade 2½år i tisdags och jag fick 3rosa rosor :D sen mös vi framför tvn.

på tisdag händer en sak :) kan inte säga vad för då vet jag en som blir skit arg på mig :/ så jag berättar de på onsdag :P hehe.

I helgen har jag inga planer men jag vet att baby har. så vi år se om vi fixar de. ;)

Danny älskade älskling!  du är det bästa jag har! <3 Always us :)

Kommentarer
Postat av: Örnie

Hur gick intervjun?:P Hoppas det gick bra:)

2008-04-20 @ 16:28:50
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0