BLoggar,helg och språktest för invandrare.

efter all fundering om vad "oskuld" är så säger jag så här: oskuld är när en kille och en tjej har samlag. sen får ju alla homosexuella tro att det är när man pillar och smeker.

som sagt, idag har vi varit hos babys föräldrar och jag satt så klart i min skönhet. bilden då :D tog lite foto som jag kan lägga in för den inresserade när de fungerar att läg in igen!

idag är det lördag och planerna ser ut som följer. lite mat i magen och sen hoppas jag på att det händer något. För igår  låg jag och läste och somnade runt 12. inte så värst kul en fredag men vad ska man göra?¨

jag läser en del "unga mamma bloggar" och en som jag vill rekomendera till er läsare r. www.langtarefterdig.blogg.se  det handlar om en tjej som är 16 eller 17 som har fått en söt dotter joline. hon skriver om hennes dotter och deras vardag. väldigt bra blogg. LÄS DEN!

jag vill så mkt med mitt liv, skaffa ett jobb, en tatuering och en ny cykel. sen vill jag ha mitt körkort nu! och börja jobba! skaffa hund och barn. allt helst på en gång. men de får vänta som sagt.

I morron måste jag skriva en uppsatts som språktest för invandrare. blir nog bra tror jag. för allt jag gjort denna veckan har vatt super bra enligtr mina lärare,. (konstigt)
sen har jag en lärare som jag hatade innan men nu börjar jag nästan tycka om henne. inte bra de.

nu ska jag mysa med baby! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Har inte bestämt något ännu faktiskt. Få se vad man blir sugen på att se :D

2008-04-05 @ 19:19:35
URL: http://maratina.blogg.se
Postat av: sara

Säker på att det är rätt adress? för länken funkar inte.

2008-04-05 @ 19:34:58
URL: http://sariitas.wordpress.com
Postat av: terese

Jo det var verkligen svårt. Sen så var det 2 prov som man fick göra 2 gånger fast olika frågor. Nåt nytt de skulle testa, å förstås så var det engelska och ord delarna. Sen är det ju logiken som är fruktansvärd också. Men jobbigast var nog att engelskan hade man bara 35 minuter på sig å det var lika många texter som det var i svenska delen. Knäppt. Engelska är ju svårare än svenska så det borde ju varit längre tid på den anser jag. Men det sägs ju att man förstår provet när man gjort det för 3:dje gången, men det vägrar då jag!

2008-04-05 @ 20:02:16
URL: http://t82erese.blogg.se
Postat av: Anonym

efter all fundering om vad "oskuld" är så säger jag så här: oskuld är när en kille och en tjej har samlag. sen får ju alla homosexuella tro att det är när man pillar och smeker.

ÖÖÖÖÖÖÖÖ!??? Hur kan man ens säga så?

2008-04-05 @ 21:03:05
URL: http://minplatts.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan, jag vill med ha tatuering -_-

2008-04-06 @ 17:42:51
URL: http://magicmushrooms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0