Fredag <3

Teatern igår var helt okey. faktiskt jätte spännande på sina små ställen :P.  men sällskapet var nog det bästa :)
på vägen ditt fick jag sitta hos ettorna då de inte var plats för mig hos de andra :/ men det var trevligt endå. Efter teatern krängde jag och lolloo kebab xD mums xD hehe. gott var de iallafall.

och snart bär det av till skolan för ännu en dag i disken :( senare i eftermiddag ska vi  till Danmark :) ingenaning vilka som skulle med , men de märker jag allt. Annars så blir de film i kväll och psykologi plugg. På lördagär de marknad här i Höganäs. och vad ska man säga om den mer än att den inte GÅR att undvika då vi bor mitt i maknaden. pust. Men mamma och lillebror skulle komma en runda så det blir mys. :P

ingent fint väder idag :( men men hörde de skulle regna i helgen. men på söndag får det bannne mig vara fint :D

ha en bra dag alla mina underbara läsare. och kommentera gärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0