Måndag morron

Måndag morgon,uppe i tid för en gång skull. :)  vet inte varför egentligen men det r nog mest för att jag skulle hinna duscha i lugn och ro. skönt var det iallafall.

denna månadagen börjar med skola. pykologi. tror jag skulle ha mittterminsbetygsamtal långt ord :P hehe
sedan efter det är de köket som gäller. och jag är utvisad i diken idag med för att mitt bajsprov inte är klart!
för er som inte vet måste man göra detta prov när man varit utomlands, innan man får vara i köket.  men det ska vara klart så jag kan vara i köket  torsdag och fredag iallafall :) så det är bra :D

jag har blivit jätte dåligt på att skriva långa inlägg. men de finns helt enkelt inget att skriva om.  ge mig tips :)
tipsa gärna om projekt arbete m jag skrev i förra inlägget :)

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jecica

jo för han jobbar :/ :(

2008-04-07 @ 08:07:04
URL: http://jecica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0