Måndag.

tänkte bara börja med att ge svar på tal. visst livstids fängelse kanske är 10år men va fan? tror ni inte man kan /kommer begå samma brott en gång till?

måndag idag och jag känner mig hyftat glad =) ska snart till körskolan ha min lektion sen skall jag hem till mammas lägenhet och vattna hennes blommer. :) jag är så snäll bara för vi skall till Ullared i morgon :D hihihi.

som sagt hade ju en intervju i går och den gick kalas bra =) hoppas som tusan att jag får jobbet. bättre än det andra jag får . detta var ett jobb på helsingborgsglass fabrik. en glasskiosk mellan the tivoli och norra hamnen nere vid havet. =)  75kr/h är det. och 2 pass.  dwt första är mellan 8-17 det andra mellan 17-22 . hoppas hoppas jag får de. men dom skulle ringa slutet på veckan eller början på nästa. men jag berättar ju SÅ klart hur det gick. =)

hur går de för er kära läsare med sommarjobb? :)

Kommentarer
Postat av: Engla

Ja, det måste du berätta.

Jag har givit upp på att någon ska anställa mig på sommarjobbsfronten, så jag tänkte nog "starta eget" (med en twist).

2008-04-21 @ 14:25:48
URL: http://engla.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha ja du gissade rätt :)

2008-04-21 @ 15:54:12
URL: http://evelinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0