Thailand

är så sjukt sugen på att åka utomlands igen! Jag hade velat åka en vecka i sommar, men med vem?
vill ju till hultsfred med. men känner jag mig själv blir det inget av det.Tyvärr.

Men thailand lär det bli decemer,januari eller februari nästa år. så gött. men med mamma? nja.
hoppas iallafall på en resa. kan ju alltd åka med moster :)  På en sista minuten resa i sommar. hon verkade lite små sugen iallafall. hehe.

jaja, well well. den som lever får se.

jag ska iallafall på sommarjobbs intervju. var säger jag inte för än det är klart om jag får de. vill ha massa med pengar för resa till thailand är intre billigt. tyvärr.

efter sommaren har jag BARA 1år kvar :P så jäkla skönt. studenten 2009 och jobb. är så sjukt trött på skolan just nu. och å vissa människor i min klass, som sagt bara ett år kvar sen lipper jag dom. och dom mig :)

som sagt lovade ju danny att plugga medans han var borta så får väl börja så smått på uppsatsen. SUCK!
ska bara drömma mig bort till Thailand en stund till.

Någon somhar vatt i Thailand?

Kommentarer
Postat av: Lilja såklart

japp jag har :D härligt billigt!

2008-04-06 @ 14:33:57
Postat av: Anonym

Jävlar vad du har uppdaterat sen sist jag kollade ^^ xO
Svar: Nej, det var ganska lugnt. Det var ju inte så rysligt kallt idag ^^

2008-04-06 @ 17:40:00
URL: http://magicmushrooms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0