Ullared today :D

idag jag och mammsen till ullared. hon var tvungen att jobba lite först så jag ska ta bussen till ängelholm sn åker vi =)  ska shoppa saatan i gaaatan. har 5000kr med mig;) hehe så de ska nog bli kalas :P haha.

igår p köskolan gick de bra :) men att parkera är dock inte min grej :P hehe. efter så var jag ute med  jecica i solen. det var nice :D varmt och skönt:) sen lagade jag mat och la mig i sängen och läsate körkorts teori =)  nu när jag väl börjadeläsa i boken så var de nästan lute kul. danny och hans kompisars bil kinesiska blev lite m,er svenska. ;) haha

nej nu ska jag dansa loss till cascada och fixa mig :)  ha en underbar dag folket :)

Kommentarer
Postat av: Engla

tänk om man hade 5000spänn att bränna, wow.

äh, det är rätt sexistiskt, men rätt kul om man gör det med rätt folk. tänkte gadda ihop ett gäng tjejer och erbjuda biltvätt, gräsmatteklippning och målare - i bikini. det borde ju inte vara en pytteliten marknad, speciellt inte på sommaren. problemet är bara om det är skitkallt :/

2008-04-22 @ 13:24:28
URL: http://engla.blogg.se
Postat av: Evelina

Lyckos dig som kan bränna 5000kr :) Det skulle jag också vilja göra :D

2008-04-22 @ 14:30:36
URL: http://evelinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0