Varför går det snabbare nä man är få?

just de?
idag i skolan var i  6 stycken. i vanliga fall är vi 12 och idag gick de lika snabbt som det brukar om inte lite snabbare. gick skit bra! måste bara säga att  vär duktiga. Med vi menar jag. Johanna, shosho,robin,Anna, robin och jag.  alla 30 gästerna fick mat idag  :) så bra!

själv diskade jag idag och då har man tid att tänka. och jag i ett nötskal ska ju tänka på de mesta korkade sakerna. suck!  så jag funderade på det där med två tjejer som hsex med varandra. och kom fram till att jag ska söka på "oskuld"  på en söksida och se om där står något om vad som räknas med oskuld eller inte.  så här stod det : "Oskuld är en benämning på en person som inte haft sexuellt umgänge med en annan person"

jaha tänkte jag då med va fasen menas med sexuellt umgänge då?
j det stod så här:  "

Sexuellt umgänge är ett begrepp för när en person stimulerar en annan sexuellt. Ett exempel på detta kan vara samlag eller oralsex"

Alltså enlikt söksidan som var wikipedia så är man av med oskulden när man  har haft samlag eller oralsex med någon. . Oralsex är när man  använder munnen för att stimuler partnerns könsorgan.
så nu blev jag av med oskuld tidigare än vad jga trott?

Det verkar som att oralsex gör att man har blivit av med oskulden:S


Kommentarer
Postat av: Anna

jaså inte de? :/ va tråkigt! vart bor du då? jag bor i karlstad å här strålar solen fortfarande utanför fönstret :) Har lite dåligt samvete för att ja inte tog en långpromenad i de härliga vädret :P

2008-04-03 @ 17:45:04
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi

Som sagt, man får bestämma själv vad man tycker är "oskuld".
Egentligen borde ingen söksajt kunna bestämma över någons val, eller hur man tycker.
Det är min åsikt, och oskuld är för mig alltid ett samlag.
Men jag skulle inte tycka det var konstig om någon säger att dem har haft oralsex och är oskuld.

Bestäm själv helt enkelt, och tack för uppmuntringen om att jag såg smidig ut^^ haha :)

jimmy Jansson? gud nej jag tycker verkligen inte det, hmm lite kanske men jag gillar ju inte jimmy.. :)

2008-04-03 @ 20:19:17
URL: http://joxxxxi.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är upp til var och en när man tycker att man blivit av med oskulden. Och på vilket sett.
Jag som är¨flata har haft sex med tjejer. Du ska inte tänka för mkt på det, det är upp till var och en!

2008-04-03 @ 22:01:21
Postat av: Lena

Visst är hon söt :). Intressanta inlägg du har.

2008-04-04 @ 15:04:46
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Anna

på Löfbergs Lila =) eller jag börjar på måndag igen!

2008-04-04 @ 15:14:58
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Therese

hejhej :) ja , jag och Alex är tillsammans :) och det är mitt ex lumparkompis. men ingen är sur över det utan lyckliga :)

2008-04-04 @ 15:22:21
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Sofia

Jo visst kan jag slänga upp en bild, senare idag ska jag försöka :) Den kostade 900 kr

2008-04-05 @ 01:54:23
URL: http://novasmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0