Wow fungerar det nu ?

kors i taket. blogen fungerar att komma in på :P haha.  skulle ju som läggain bilder frn resan.

fungerar det så fungerar det.

har inte hänt något utöver det vanliga mer än att baby har gjort en  ny tatuering :)  så fin så.  jag vil med göra en nu. är sugen. hehe. fast jag vill göra något litet dock inte större än 15 cm. men men tänker dock inte göra ngt för än jag verkligen är 100% säker. vi får se .

snart bär de av till körskolan.  ska se om dom kan hjälpa mig att lägga upp ett " schema " eller vad man ska säga.  ska även se om de går att boka fler än en tid i taget. för nu jävlar ska här satsas.
jag har sagt att i sommar ska jag ha kortet. men det är inget jag kan bestämma för det är kö till allt nu förtiden. aja. nu ska de fixas iallafall

har även en del skolarbeten nu. suck. men men de fixar jag,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0