skriver av mig.

skulle ju skriva om halkan men det blev aldrig så , så jag får skriva ett inlägg sen om det. det märks att skolan börjat. saknade de under lovet men nu vill jag bara ha sommarlov :P haha.
som ni vet valde jag serverings inriktning och det är det jag vill och idah hade vi lekion med nya läraren för första gången och när jag skulle berätta vf jag valde Hotell och resturang och så så sa han " dina betyg kanske inte räckte till någon annan linje" och sen sa jag att jag alltid gillat laga mat och så. då sa han " att laga eller att äta?" ( jag tog det som västa piken med tanke på min vikt. ) sen så skulle vi berätta om oss själva då hoppade han bara över mig. :S sån störd. :S sen rabbla han upp Apu platserna och jag vill så gärna ha ena perioden på Ace link ( sundsbussarna) men eftersom han inte tycker om mig verkade de som, så får jag säkert inte den praktiken jag vill ha. :( jag menar man kan ju inte betee sig hur som helst bara för han är gammal som gatan!

iallafall sitter här just nu och äter middag (sent jag vet) . danny är inte hemma s jkag ska snart diska undan och fixa med tvätten och så sen blir det slappa. är skit trött . fast i morron har vi projektarbete hela dagen vilket innebär att jag inte behöver gå till skolan om jag inte vill. är skolfoto i morron men jag ska inte vara med. vill inte. så det blir fix här hemma och så, jag ska ändra projekt igen. jag är sjukt sugen. men det är lite hemligt just nu. :) hhih

idag när jag och _Lolloo skulle till ericruth så var där massa ettor så trodde dem var coola. stod säkert 30 st vid kabyssen och rökade. varför inte växa upp liksom? har inget emot rökare förutom att det luktar som fan nör någon rökt och kommer in. fy fan. och inte nog med det så sakade dem sig själv pch ANDRA. sicka jävla egoister.  usch!

hade forografiks bild idag och det var riktigt roligt :D jag och lolloo ( all andra med) gjorde fotogram tror jag det hette. skit coolt :D tog med mina hem. ska visa baby sen :P hehe tror den kursen blir roligt .  roligare än matte iallafall xD hehe.

kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Joanna

Angånde dessa ungdomar som stod och rökte. jag tycker verkligen synd om dem. Tänk att man måste skada sig själv och andra bara för att känna sig trygga i en grupp. Det är ett sjukt samhälle vi lever i idag, tyvärr.

2008-08-26 @ 20:41:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

fan vad dåligt av läraren :O vem är läraren?

2008-08-26 @ 21:26:28
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har han jobbat på Rönnowska som lärare?

2008-08-26 @ 22:10:45
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jävla dum lärare det där! Du vet väl att du kan snacka med rektorn eller gymnasiechefen om du känner att han särbehandlar dig. Det var verkligen elakt sagt av honom! FY SKÄMS PÅ DEN JÄVLA GUBBEN!!!!

2008-08-26 @ 23:14:59
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men han är ju asschysst!

2008-08-27 @ 10:46:02
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0