snart

Snart börjar skola och jag känner att det kommer bli skönt att komma tillbaka till vardagen. känns skönt att det bara är ett år kvar sen blir det jobb och ev, plugga vidare. vilket jag vill men det beror helt enkelt på. vill inte ta studielån så då måste man hitta ett deltids arbete. nog om det nu . är endå ett helt år kvar! well well

annars är det månadag idag och jag ska köra i hbg, överraskade? ;) haha. i fredags så fick jag parkera på olik,a sätt i en hel timme xD haha.  ni vet backa in mellan två bilar och så. när man väl fått in snitzen så gick det skit bra, så det ska bli spännande vad vi ska göra idag. det är verkligen sjukt hur mkt mer jag lär mig i hbg än här i höganäs.

iallafall så ska jag ringa min mamma och se om hon inte kan handla med mig en dag för eftersom jag nu kör i HBG så kan jag meddela att ALLA mina sommarjobbs pengar snart är slut och det jag fick denna månaden. :/  not nice! hade dessutom behövt handla lite saker innan skolan börjar. aja snart 25 igen och då blir de lite pengar :P hehe.

äsch, ringa mamma nyss och hon o moster var på väla så då lär jag inte se dem idag då. hur som haver får jag hämta boken hos mamma så jag kan läsa lite. och eftersom kl är 11 så ska jag nog börja fixa mig lite och överföra lite pengar så jag kan klippa mig idag. borde ju finnas någon dropp in i hbg iallafall.  jaja det får vi se då.

kommentara nu lite har ju inte fått någon på skit länge ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0