varför rakar man?

okey, blev inte som jag tänk igår. för dem stacka aldrig till garaget utan F och L kom hit och vi tittade på bombay dreams och sedan hide and seek.  bra film det där. jag satt precis vid ena högtalaren och ja jävlar va rädd man blev xD haha. men trevlig hade vi.  i morse var i i stan och köpte present till iina då vi ska på kalas kl 16 . hehe. trevligt värre.

anyway så har jaginga andra planer för tillfället. mer än att det måste städas men det får jag fixa en dag sen. typ i morron. eller i kväll. annars är det to hot.  har dock BARA 26 grader nu. igår hade vi 32 inne. skönt! NEJ!

tja, baby spelar ps3 som vanligt haha. så jag ska snart börja fixa mig lite och kanske sova lite middag då det blev sent igår och tidigt idag. yes ! haha.! men men nu har jag inget mer att säga.
jo föressten.

det här med att raka benen? varför gör man det? jag menar män har ju håriga ben men jag tror att kvinnor rakar sina ben pga av det blivit en trend. att någon knasig människa sagt " man ska raka sina ben"  men varför görvi det?  jag gör det för att alla andra gör det. gör inte ni det?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag rakar bara benen när jag ska ha kjol, shorts, klänning eller bikini, annars behöver man inte. Rakar du benen året runt då?

2008-08-02 @ 14:57:01
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0