2008

2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom mitt 2008!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
svårt. inget jag kommer på just nu iallafall.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jadå, men inte alla tyvärr

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Linus och marie fick en MAX =D

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, dk

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009
lite mer kärlek kanske.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
16/3 när jag fick fååården ;)

8. Vad var din största framgång 2008?
bättre på att köra bil. ;)

9. Största misstaget?
att jag inte bad pappa dra åt helvete och sen höll det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, usch vinterkräk. västa ever!

11. Bästa köpet?
vår nya lila soffa :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
körkelektioner och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
kommer inte på något speciellt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
so what- pink  och every bit of med-kevin


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

både och. ett bra år men nästa ska bli så jäkla mkt bättre



16. Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat och fått bättre betyg och följt med på fler fester.



17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Att inte försöka bli accepterad av andra, och ändra mig och bli någon som de vill jag ska vara med som jag inte själv trivs med.

18. Hur tillbringade du julen?

Min familj och även dannys.

19. Blev du kär i år?
Blev  och blev jag ÄR upp över öronen kär i min vackra Danny.

20. Favoritprogram på TV?
idol 2008, house och city akuten OCH unga mödrar

21. Bästa boken du läste i år?
ja. äcklig är den bästa. en biografi om ett barn. men även "  känn plusen slå"

22. Största musikalista upptäckten?
Kevin borg så klart ;)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Att alla var där för min skull  och för att de tycker om mig.

25. Något du önskade dig men inte fick?
hem min lillebror, men snart så kanske.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Dannys familj och min familj var samlade. åt tårta och så fick jag min ford ;)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att pappa inte ringer och är full, även att slippa saknaden av honom.
sen hade det inte skadat om ja kunde tro på mig själv.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ett år fullt av saknad till olika människor och även en ständig kamp mot mig själv.

29. Vad fick dig att må bra?
Min tiger, min älskade katt. utan honom hade jag inte klarat mig igenom alla sömnlösa nätter.
även Danny i vissa perioder.


30. Vilken/vilka kändis var du mest sugen på?
hmm finns många men han killen i twilight :P  mums!

31. Vem saknade du?
Mamma, för hon inte fanns där när jag behövde henne som mest.

32. De bästa nya människorna du träffade?
 Freddes tös, Lotta. Även Sven.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Marie blev väl föräldrar:S

2008-12-30 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0