GOder morgon

Godmorron !

Trött som tusan men med en skön dusch hjälpte det fint =D Nu är planerna porjektarbete och fixa mig till mamma kommer vid 14.
sen blir det de sista julklapparna. dock kan jag inte köpa mammas. eftersom hon är med. men ska iallafall handla Dannys och  något till till kurt.  blir nog kalas. sen skulle mamma handla till några med. efter det hoppas jag på att det blir en sväng till Willys, så jag kan handla lite mat. snart tomt i frysen. suck. ska ´skriva en lapp sen annars glömmer jag bara. haha.
just det, skolan igår var lgom givade. haha.
första lektionen var som vanilgt. andra fikade vi och tredje var inställd. nästan 3½h håla. haha sen sista var fotografiskbild.  kan ju se om jag kan fixa så ni får se någon av bilderna jag tagit. en dag, vi håller på med analoga systemkameror just nu och efter jul blir det digitala. wiiehoo. haha. funderar stakt på att köpa en digitalsyste,kamera. dock ligger de på närmare 5000kr.

nej nu ska jag fixa med min drinkbok. haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0