Lillejulafton

åhh va mycket folk där var på city gross blev tokig. tog hundra år för att handla lite mat. gahhh..
men men fick ordnat det. även en liten julis till till mitt hjärta. <3
träffade mormor och moster utanför affären och vi åker vi 12 i morron och tar antagligen bussen hem vi 17 om inte vi
kan få någon att köra oss. tror det kommer blir en bra dag.
mamma ser nog framemot att vi kommer väldans mkt tror jag. ska bli trevlig att umgås med dem och så utan stress.

idag hade jag behövt dammsuga, men eftersom det är DANNYS djur som skräpar ner ( chillorna)  så får fan tomme han dammsuga. annars har jag inget speciellt för mig idag. ska hänga upp tvätten bara så de torkar tills i morron. var tvungen att tvätta mina byxor. de färgar av sig fortfarande. skit jobbigt. men men.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0