Mammasbil

vilken dag. mamma skulle till lillebror så jag fick köra. tiill LUND ?! men men gick fin fint. märks dock attt man inte är van vid hennes bil. men snart har ja min nya pärla. Så det så!  hehe.

nog om det. baby är helt underbar och dammsugar. =) ganska skönt att ha honom hemma.. lite mer än vanligt. sen sen blir de tufft nu när han bytat jobb. mindre lön tyvärr.. men sånt man får räkna med. tur han har mig så han får mat iallafall xD haha.
i morron funderar jag på att trängas lite på rean, ska se om jag kan få med mig någon.  vill ha ett nytt linne på gina och kanske ett par nya skor. dax att börja lära sig gå i högklackat nu ju, snart dax för studentet och då SKA jag ha vita fina skor. men som sagt typiskt mig om jag får gå i ballerina skor. haha.

en annan ska som jag funderar på är att söka socionomutbildningen, menar skulle man inte komma in så är det inte hela världen. riight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0