Utkast: ny dag ...

ny dag i dag, snart körskolan och sen praktik. till halv tio, suck! men men snart helg och det ska bli undebart!
julbord är dock inte ¨så roligt. dansken är ju dör idag och han kan vara okej om han vill. ska iallafall hålla mig igång så tiden går snabbt.
dessutom påvägen hem igår så fick bussen köra en anna väg då en lastbl kört av vägen. hmm. men men kom hem iallafall. haha.
måste skynda mig egentligen, måste gå om 40 minuter ska hinna ta ut pengar med. suck. snart är de slut och man fick nyss dem. inte alls roligt.
julklapapr ska ialalfall köpas. tror mamma sa att hon o lillebror skulle till väla och då följer vi/jag med.
dock har jag inte den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0