VÄla idag

idag blir det väla med baby,mamma och lillebror. ska handla lite julklappar.  förhoppningsviss blir det inte så mkt till mig själv. haha. har inte råd. heller jo det har jag med att ha sparade pengra kan behövas då jag ska till kristanstad i morron. kanske blir att handla lite där sen efter besöket. anyway.  ska strax sminka mig och vi kan åka direkt när mamma kommer. ska nämligen lämna jonathan sen.  tänkte jag kunde få köra lite på vägen hem så jag tar med min körtilståndet.  annars är min planer för veckan.  mån: kristanstad   tis: körskolan  ons: körskolan : tors körskolan  fred: hel ledig och plugg.   massa att göra men snart snart jul lov :D gött som fan. 

åh pappa vill jag ska komma till Litauen nu i jul med. han saknade tydligen mig xD haha. visst. ska försöka lura på honom att jag ska jobba. vill fan inte åka dit. haha. nej nej. hell no.

tänkte jag skulle skriva ett länge inlägg om min praktik. haha blev så arg. men men.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till i dag, skulle du inte få det svar du vill

kommer en ny dag imorgon men nya möjligheter.

Love you

2008-12-08 @ 07:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0