allt o inget

jaha, danys feber börjar gå ner. men han ska nog endå vara hemma i morron med.  nu ikväll har jag gjort mtt svenskarbete som ni vet var på min laptopp som pajjade. men den är på lagning nu.
i morron ska jag på möte vid 13 sen ska jag städa upp här hemma tänkte jag. =)

hörde att de kanske var fest på fredag ;) hoppas. hade varit trevligt att ha lite roligt med mina kompis innan skolan börjar igen. 

usch ja. jag mår iallafall inte illa längre. eller bara lite. men det går över som ni vet.

jaha, annars har jag ingenting planerat. ska dock plugga lite till och göra projekt och företagande frågorna (hemprov) typ. sen har jag beställt lite kläder idag. vill ni se dom? kan lägg in dom på bloggen om ni vill?

funderar på att köpa en bikini till, men hm blir nog inte så. ska höra med lolloo om hon vill till stan endag. ska köpa leggins och solkräm. tänk va. 25 dagar till jag är 18år. helt sjukt.

hur går de med era körkort ni som läser?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kanske ska skriva in mig på måndag om det blir som jag vill :)

2008-02-20 @ 21:47:34
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0