Älskar dig:)

ska försöka blogga mkt nu på lovet. men vad ska jag skriva. hm. jaja de löser sig alltd.

igår var de ju alla hjärtansdag och jag lagade mumsig mat som blev mkt uppskattad av baby. <3
jag fick 2 röda rosor av honom och två chockladaskar :) sån sötnos :)  sen mös vi hela kavällen typ. mys :)

idag ska jag ut och gå i de fina vädret om jag kan slita mig här ifrån men de är nog inte så svårt.
hade velat gå ut till magareteberg men de är bara 0.3 garader ute så vet inte om de är så bra idè,  men ner till hamnen ska jag iallafal. så mysigt där. men jag sitter just nu i bara mjukis kläder. :P hehe.

annars så hade jag/vi behövt handla idag, har typ inget hemma. men men får se hur de blir med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0