LOOOOOOOOOOOOOOOOOV =D

nu är det lov, och alla hjärtans dag.  undra om man får en ros idag. :P de åter står och se. jag har iallafall köpt en present till min kärlek :) ett par rosa kallingar xD  as fräsiga xD haha. sen ska jag iväg med mamma snart ska handla lite till. men iallfall, middagen idag blir kyckligfilè och ris med sötsur sås. skulle egentligen göra jordnötsås men de va dyrt men jordnöts smör så de blev sötsur. :) lika smarrigt de. sen till efterrrätr blir de annanaspaj :)

vad har ni gett era älskade idag? :)

idag var de sista gången på praktiken för denna gången med :)  fast idag så fick jag vara med treorna i köket för de fattades några. jag var i kallköket. gjorde kanelsås. typ som vaniljsås fast med kael istället :) sen gjorde vi äppelknyten och äggröra. skulle bli ålmackor. :) de va trevligt :)

på lovet har jag absolut inga planer. men de blir nog att åka till stan en sväng. fast jag vill till ullared. ska ringa pappa om pengar iallafall. behöver lite linnen nu till resan. enen månad och 5 dgar tills jag är där :D längtar saatan.  sen är de  1 månad och 2 agar tills jag är 18år. Total lycka :D:D

annars måste jag skriva arbetet som var på min dator nu på lovet, ska göra den SÅ mkt bättre :P hehe.
jag är helt glad.ska se om jag och danny ska se film i kväll , köpte ladder 49 på cittan( city gross) i helgen. kan ju se den.

usch, jag och danny diskuterade igår. alltså inte båkade utan diskuterade. blir alltid stora diskutioner när vi tkr olika. hehe.
tänk va, snart har jag och baby varit tillsammans i 3år.helt sjukt, visseligen ör de fört den 15oktober. om det är vi tills dess vilket jag hoppas så vill jag göra ngt speciellt för honom. men vad? förslag?

eftersom det är kärlekens dag i dag :) måste jag skriva lite fint om ett par personer.
Danny: det kanske aldrig blir som förr igen, men vår kärlek fortsätter växa ändå. skulle kunna skriva en hel novell om dig mitt hjärta.  du sa något igår kväl som fick mitt hopp att växa. det var  " man måste bråka ibalnd , det gör alla"  vi bråkar inte så förskräcklig mkt. men när vi väl gör de är de rejält. jag vet helt ärligt inte var jag hade gjort utan dig. jag älskar dig ! <3
Lolloo: du är helt galet underbar. tack för att du finns för mig. det betyder tjejen! jag är super lycklig att vi hittade tillbaka igen. visst det kommer aldrig bli som innan. men jag är överlycklig att du vill vara med mig :)
Mamma: du är mitt blod. mitt allt. mama, jag älskar dig. visst vi har adrig haft världen bästa relation till varanda men du är ändå min mamma
pappa: saknar dig. ibland önska jag att jag var liten igen då jag inte förstod att du var alkoholist, då du fanns där för mig. pappa tänker du på mig ibland? för du finns i mitt huvud 24h om dygnet.
matthias: tack för du orkar prata med mig på msn, tack för du finns där när ingenannan gör de. tack!
Thommie: du förstår inte, lilla underbara människa hur mycket du betyder. det är enormt det går inte att beskriva. du bryr dig alltid om andra. du har funnits för mig i många svåra situationer. tack <3

och till er alla som jag inte nämt och som läser bloggen. ni betyder med.  ha en bra alla hjärtans dag !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOOOOOOOOOV
xD
Tack detsamma! x)

2008-02-14 @ 21:09:46
URL: http://magicmushrooms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0