lungna favoriter

ja, jag lovade att blogga mer nu på lovet. så får blogga lite nu då :P hehe.

ja, jag vaknade vid halv tio tio. gick upp lyssnade på lunga favoriter. älskar den radio kanalen. hehe.  har redan fixat mig och allt.  men ingenaning om vad jag ska göra idag. undra om pappa hör av sig.. hm saknar den gubben. så jag hoppas de.

hoppas iallafall min dator kommer snart. saknar den. haha.

hur går de med sommarjobb för er då? jag har iallafall sökt en massa, men jag går nog söka lite till. vill helst ha på ett cafè eller i en kiosk typ. eller affär. måste ha ett sommarjobb. men jag ska söka komunens sommarjobb med. kass lön men bättre än inget faktiskt.

nej nu ska jag kolla på www.halens.se


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet du när kommunen släpper listan på sommarjobb? Jag har mejlat men inte fått svar :(

2008-02-18 @ 14:30:20
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0