massa trams.

har ni någon gång behövs ljugqa för att inte känna er dumma? jag har. right now. but lifes goingon typ.


jaha  måndag i morron, innebär en ny vecka. ska till stan först sen skolan om inte kl blir för mkt för då stannar jag i stan.
men en sak, vill åka dom nya  sundsbussarna. ingen som vill med? betalar bussen till hbg ;) kom igen nu då! vilket erbjudande alltså ;) haha.

har typ inga läsare i bloggen mer. kanske får börja skriva med o komentera. ;P

är sjuk sugen på godis, men jag har "unnat" mig he la helgen så nu är de stopp. blir sallad i morron.
annars så har jag kommit fram till att jag behöver en kompis som är överviktig som försår hur jobbigt det är så man kan sötta och driva varandra typ.  kanske tittar någon trevlig nu med terapin på lasarettet.

sen måste jag ringa kör skolan med. måste ta en lektion i veckan nu alltså.  sen ska jag plugga saaatan i det  och sen klara uppskrivningen precis efter min 18års dag =) vilket är snart. 16mars smäller det =) så är de vänner och bekanta.
ha de.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Jag kommer nog välja.. hum :P Jag har beslutsångest haha

2008-02-03 @ 19:02:23
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Anonym

Lära sig stava, särskriva och hitta på nåt intressant att skriva om. Do it.

2008-02-03 @ 19:23:58
Postat av: Evelina

Fegt att inte skriva ngt namn, kommentaren ovanför min

Jag har också ätit en massa godis i helgen, gott är det! :)

2008-02-03 @ 20:56:03
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Linda

Jag kan stötta dig. Jag håller själv på och ska gå ner i vikt. Bara att säga till om du vill ha lite pepptalking :)

2008-02-06 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0