min helg. Fredag till söndag.och annat.

har inte hänt sådär jätte mkt i helgen. men jag kan skriva om de som har hänt.

i fredags började jag städa lite sen ringde en kompis som inte jag sett på jätte länge och frågade om jag ville med till kullaberg. och de ville jag, så vi klättrade upp på ett berg och kollade utsikten medan han tog massa jätte fina foto. sen var de bara att klättra ner och upp ner och upp.. hehe. vilket motionspass :P senmen usch va när körde han hem mig. men usch så nerväs jag var när vi körde dit. och hem puh, lätt skrämd vill jag säga.

igår (lördag) så kollade jag o danny tv typ hela dagen, men jag var ute och gick en sväg iallafall. gissa vem jag hitatde på vägen ;) jo Mattihas. trevligt trevligt. sen på kvällen cyklade danny och jag till hans föräldrar och kollade melodifestivalen. vilket SÖÖÖÖÖÖÖG. jävla skit låtar.  men fasen va chockad jag blev när alexander schöld skulle sjunga, jag minndes honom som en mes från fame  factory, haha. men men sen cyklade vi hem igen och kollade  "se upp för dårarna" vilken bar film måste jag säga. haha. så jävla bra.TJEJER DOM KAN DOM MED !!!!!

idag har jag varit ute och pormenerat ett bra tag. så duktig jag känner mig. hehe ska snart laga lite middag. stekt farlukor vmed makaroner, blir de. :) sen kommer king kong i kväll. ska se den med mannen min.

i morron skulle tydligen pappa komma till sverige. som ni vet har han flyttat Litauen. så han ville träffa mig. och det ska han få typ. hoppas på att få lite hjäp till kortet av honom. föressten så hämtade jag mina körkorts bäcker idag. så nu kan jag plugga de.

om ni nu vill veta så ska jag använda hårborttagningskräm sen som jag köpit för mina ben är hårigare än en apas röv :) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0