särskrivning xD

måste bara säga att ni som inte vill läsa behöver inte. jobbigt med cp kommentarer. tur att man kan spåra ipnummer. om de skulle behövas.

måndag idag. var hos dietisten och har lärt mig något nytt :P vet ni hur många socker bitar det finns i en dl coca cola? jo 33st.
vet ni om ni äter 100gram godis om dagen ett helt år får ni i er 36kg socker. helst sjukt men tänkvärt.

danny ska till garaget i kväll så jag ska laga middag utan att behöva tänka på honom, hehe. ska göra något gott med mycket grönsaker. hade varit gott med kålpudding. hm får se vad det blir. ska se om jag kommer ihåg att ta en bild så ni får se vad kocken fixat ihop. hehe.

vad tycker niär roligast? ett stort nlägg eller många små?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker inte om när man skriver för många inlägg per dag, jag tycker du skriver lagom mycket!

2008-02-04 @ 15:14:40
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Louise

Oj, mycket det där :O :P

Fin och bra blogg! :)

2008-02-04 @ 22:17:30
URL: http://louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0