Arg och skolan

skola idag då. trevligt typ. jaja, mitt schema är soft så jag borde klara de ,:P  börjar 10.05 idag, ska skriva ut lite papper först. som min idrotts lärare skall få.  annars idag i skolan har jag svenska där vi ska skriva uppsatser om språkhistoria, sen har vi samhälle och då ska vi prata om massmedia med johan, :) sen sist men inte minst, psykologi. det är ganska spännande, men läraren tror nog att jag är helt dum i huvet, eftersom jag blir alltid lite extra tyst i början. men men. sen känns de dumt att börja snacka om egnsa upplevelser, sen men får börja snacka iallafall för att fpå betyg. ska fråga om jag får slippa det muntliga, får jag inte det så blir jag sjuk eller ngt ;) men men den som lever får se.
annars så när jag kommer hem blir det att fixa lite middag, och plugga lite, skall försöka gå en promenad med. så om någon vill med så slå en pling ;)
tänkte få till ett låång inlägg men nu kommer jag inte på mer. Idètorka.

snart 18, usch vad jag längtar, allt blir så mkt lättare då. betala räkningar, få jobb, och massa mera. jag ska på intervu den 7 feb som ledsagare/avlösare. så jävla gött att typ få jobb :P om jag har tur, men det brukar jag ha ;)

jag vill bo, i min lägenhet med. men de känns så kansigt och som om jag kommer få ruttna där , men typ att jag aldrig kommer få besök eller så. för den ligger ju endå på långaröd :( sen massa annat med. men de vill jag inte g in på här.

sen stör jag mig på KULLA, som int låter mig ha matte b, visst jag suger på matte och hade behövt extra hjjälp i de. mn den hjälpen finns inte på kulla,. borde inte alla få samma chans? jooo, så eftersom jag inte får ha matte b med extra hjälp så kan jag inte bli de ja vill in farmtiden.... ska de vara så?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kirre lilla, så ska det inte vara! vi strejkar vettu ;) den skolan suger ju apa ändon!

2008-01-22 @ 13:34:23
URL: http://jecica.blogg.se
Postat av: Evelina

Har ni Johan Carlsson i samhälle? :) Han har jag i Samhälle B. Han är duktig. Nu blir jag också lite arg när jag läser det där om Kulla. Va fan är det för stil? Du kan gå på extra matte hjälp på resursen två gånger i veckan, dock vet jag inte vilken tid det är!

2008-01-22 @ 15:37:33
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0