Dietist och stan

jaha, då ska man snart fixa sig och ta bussen till hbg, ska vara hos dietisten kl 14.15 , men tänkte då i stans lite med. ska köpa nya byxor. men hittar jag inge så får jag åka med mamma till väla, sen. men ett par bord ejag väll hitta trots min " storlek" . ..
ska hitta en pressent till lillebror med, lir nog en bok eller ngt. som han kan ta med sig til hemmet.

en sak som är STÖRIGT... att bussen nu mera kostar 23kr ENKEL resa in till hbg. blir bara dyrara och dyrara, men man får inte högre studiebidgar för de. ska fixa ett batteri med idag till vågen. för den har inte fungerat på et par dagar, hoppas jag ligger kvar på sama vikt, annars dör jag :(

börjar tappa läsare. vad vill ni att jag ska skriva om? kärlek? om mina tankar? mode? skolan? var inte blyga ;)

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är sjukt dyrt o åka buss!

2008-01-17 @ 09:32:16
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0