Farlukorv.

jag vill flytta. helt seriöst.  bara ett problem. har skolan och danny här. Så trött på Höganäs.
och 1½år kvar i skolan sen så kan jag flytta och plugga vidare. Fast förhoppningsvis mognar alla här i hålan förr elelr senare. ser ut  som det blir senare. ska snart laga lite mat. farlukorv i ugn blir de. ska ringa danny och be honom köpa potatis med hem. annars får de bli pasta. *suck*

Annars idag så sov jag till 12,sen ringde lille bror och väckte mig.., ville jag skulle med till väla.  köpte en bikini, måste ju ha de nu när de blir Grand canaria. Längtar så. 7dagar i värmen.  planer går 08.05 på morronen den 19 mars från sturup. får vara ledig frn skolan i 2 dagar tror jag de blir.åhh längtar!!!!

ska spara pengar sen, så kanske det blir Thailand nästa år eller i slutet av detta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att vilja flytta. De vill de flesta av oss som bor i Höganäs :/

2008-01-02 @ 18:33:27
URL: http://magicmushrooms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0