kanelbullar?

lördag idag. det innebär att jag måste typ, fixa och städa lite. Danny ska laga middag  dag så de slipper jag, skönt :) istället tänkte jag kanske baka kanelbullar eller göra annanaspaj. ska kolla recept sen på tasteline.se och se om jag hittar ngt skoj :)

annars så gick jag nyss upp :P hehe. skönt att baraligga kvar i sängen och mysa. lite tråkigt att man får ligga själv bara :( men men,

har snackat om att jag vill byta lägenhet med, till en annan billigare. hade varit kalas. för om det fungerar så ska jag börja om " så att säga"  men mer om de får ni veta OM jag får byta, så håll en tumme.

igår så kollade jag tv och sen var jag och thommie på statoil och handlade läsk, eller jag ramlösa. sen kollade jag o danny film. She`s that i want. hette den. jag trodde den skulle vara skit kass men vet ni? den var faktiskt väldans bra, handlade om en kille (skolan poppis) som hade slått vad med sin bästa vän om att han skulle kunna göra vilken ytjej som helst till baldrottning. så hans bästa vän valde ut skolan mesigaste tjej.  sen började de. se det vettja! skit bra!!

skriver nog mer sen, ha de.!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skulle inte du och Danny flytta ihop då?

2008-01-12 @ 14:17:54
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Evelina

Va tråkigt att det ska bli så :( Kan ni inte lösa det?

2008-01-12 @ 15:06:11
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0