projekt

Tisadg idag och ja, vad kan man säga. fick betygen igår., ja, har adrig varit SÅ missnöjd :( men men.  får börja plugga lite mer helt enkelt.
ska snart till skolan, fast jag vet alltså inte. känns såom något fattas mig,
ssen händer en sak igår med som bara blev för mkt. :/
usch men nu ska jag tänka possetivt. :)

var ute och övningskörde igår. körde till ängelhom sen strövelstorp hasslarp rögle viaköp väsby och hem. körde då förbi pappas hus, där jag växta upp från mina första dagar till jag var 10år. visst det är 8år sen nu,.men ibland undrar jag vad som hade hänbt med mig om vi fortfarande bott där. alkoholen hade väl tagit kol på mig och jag hade väll tagit mitt liv tror jag. för vilket helvete det var då.men nu är jag glad att mamma flyttade. men nu har man andra problem i stället. måste börja ta tag i dom nu.
funderar på att starta ett projekt här i bloggen. men men ska fundera lite till, hade jag fått ert stöd då mina läsare?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är det för projekt du vill starta i bloggen? :) Klart vi stöder dig, annars hade vi inte läst din blogg :D

2008-01-29 @ 16:48:13
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0