schema.

kan inte sov , måste endå vänja mig vid skolan. den börjar ju som sagt i morron. ska bli skönt att ha lite syssel sättning om dagarna igen :)

image14

så här ser då mitt schema ut för vårterminen. jag gillar de faktiskt. på tidagar finns bara första  lektionen  varannan vecka:D gott :)  onsdagen så har jag inte de 2 sista lektionerna.  hihi. kul :D sen trosdag ferad är de köket och praktik. men de är ganska roligt. slutar oftast 14.30. så inget schema att gråta över precis.


tänke att jag ska lägga in lite bilder på hotellet och så på grand canaria dit vi ska i mars :) jag mamma och kurt  =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Är det hotell & resstaurang du läser?

2008-01-07 @ 09:10:52
URL: http://hemskast.blogg.se
Postat av: Evelina

Värsta lyxschemat! Mitt schema var hemskt!

2008-01-07 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0