Sofijah- som ett litet barn

lyssnar på den låten nu, ibland känns de så. så om i låten. så meningslöst. jag vill så mycket med mitt liv, men de känns som att ibland är hindret på vägen alldeles för högt. eller fonkey fresh- välkomnar ljuset så känns de med.
visst jag mår så otroligt mycker mer bättre sen jag började med medicinen, menn att jag gick upp av den har blivit ett enormt problem. så nu när jag slutat med den så finns de en massa problem. som när man gårpå väla så känns de som alla tittar,skrattar och tänker " fy fan vilket fetto, hon kan ju inte köpa kläder här. hon måste hanlda i en butik för extremt feta" tror jag börjar bli folkskygg. känner mig bara uttittad.
känner mig så otrolig ensam. känns som ingen bryr sig. som alla önska att jag inte fanns. 
mamma bara klagar, men jag älskar henne som fan. men hon gör inte livet lättare för mig. mamma.det enda jag begär är att du ska finns för mig när regnet slår som hårdast.

Älska mig för den jag är- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0