vilka är ni?

nytt rekord igen. 12läsare.  igår.undra vilka det är som läser :P kan inte alla läsare bara skriva en liten komentar om vem ni är snälla? :)

fick ett mail i morse, ska på intervju som ledsagare i februari, hoppas på att få jobb där. lte extra penga iallafall.
sen så skickade jag 19 mail igår om sommarjobb, undra hur många svar :P hehe.

idag ska jag handla lite, måste ha nässapray, går inte att sova annars :( somna först vid halv två :(
sen ska jag handla lite, ska äta krov och stroganoff idag.

det nya året har börjar bra. har ätit bra ( nytttigt) halva tallriken grönt  och gått pormenad , i förrgår gick jag i 1½timme och igår fick jag drygt en timme =) blir så stolt över mig själv. :D bara de forsätter så blir jag nöjd.  sen s ska kanske jag och mamma träna på friskis i morron. ska kolla vad dom har att erbjuda i hbg.

pratade med massa underbara människor i får på FL. i forumet och måste bara säga, att nu ska jag leva mitt liv som jag vill. jag måste vara nöjd. passar de inte så dra :)

och det här med min känslighet. jag är otroligt känslig. men jag tkr endå inte det är överdrivet. för vem vill höra att man är fet och ful och dum i huvet? man ska inte behöva få hjärtat krossat om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna läser xD

2008-01-03 @ 15:04:49
URL: http://magicmushrooms.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag läser, fast det visste du kanske redan :D

2008-01-03 @ 15:38:28
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0