absolut inte

jag ska inte sluta skriva i denna bloggen jag gjorde en till där jag ska skriva om ett speciellt ämne som jag ska köpna för alla om ett par veckor. =) nu blir ni nyfikna va? :P haha.

iallafall ska ska jag ta en sväng till apoteket när jag sluta för de glömde jag igår, och eftersom jag börjar om en kvart så får jag skynda på =) hehe.

igår lagade jag jätte god mat.  jag wookade vanligagrönsaker och kinesiska wookgrönsaker  kyckling och blandande i kokosmjölk, o nudlar. och jäklar va gott de var :)  det får ni prova kära läsare. gott och nyttigt.  vill ni ha receptet lägger jag gärna ut de. :)

nu får jag skynda mig ska leta upp ngt att läsa med för det e riktigt segt på ic imellan åt.
så det blir en gammal frida tidning. :)

nu måste jahg skynda mig. hehe.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Örhängena är billiga, det är bara halsbanden som kostar!

2008-07-08 @ 14:14:58
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0