ett nattligt inlägg :)

Åh vilken underbar freda och lördag jag haft alltså :D helt underbart  :D  i fredags så började jag dagen på jobbet och senare blev det stranden en sväng med Laura och Iina(iina) trevligt :D sedan hem och göra vid sig och iväg till festivalen med mina klasskompisar och några därtill. :) trevligt. jag och L hade mkt att prata om . hade verkligen saknat henne, men snart börjar skolan igen och då är hon min varje dag :P haha !  eftersom L skulle jobba idag(lördag) så åkte dem hem tidigt så jag joinade T ,L och F :D gick runt och kollade maknaden och hade mysigt :D och T var väldens sötaste :D fick en ros thii <3 världens bästa kompis verkligen!  vid kl ett ville vi ta bussen hem men så klart var de smockat med folk gött. NOT så vi fick inte plats på ett antal bussar  men tills slut så kom vi på en och var hemma kl 03 :P haha.

idag (lördag)  så var jag opch baby poch handlade i hyllinge och sedan städade vi och gjorde 3rätters middag till L och F :) jag tror iallafall det blev uppskattat  :D  sen tog vi bussen in till hbg kollade maknaden och folket sen fick vi låba babys brors bil så vi åkte till mconalds och köote skakad mjölk (milkshake)  sedan hem till höganäs och drack kaffe och L och F . nu så ska jag strax sova men ska vänta till älsklingen kommer han och F skulle hämta babys bror,han flicka och T i stan :)
och eftersom kl är halv 4 strax så blir det inget jobb (söndag) hade dött :P haha så ska rina och sjukanmäla mig kl 9 i morron :P yes,!  God natt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0