Filmtime

smyger in med ett inlägg mitt iallt. helgen har varit fantastisk =)  fredags så jobbade jag och sedan  lekte vi med F och L =) trevligt :D kollade film och cyklade. mysigt :) Lördags så jobbade jag och sedan flyttade vi mina grejer =) trångt som fan nu dock. men för väl bli en större lägenhet senare kanske, :)  Tack F och L mamma och lillebror som hjälpte till :D <3 kvällen gick åt att möblera och fixa. :)  sendan var vi med T en sväng :D åskade så in i. :S läskigt.
och idag var det upp kl 7 skulle med bussen och jobba, =) och jag har testat mkt och tackat nej till massor av jobb men detta var fan underbart, så nu ska jag jobba ett par gånger i veckaan på busfabriken i Hbg =) massor med pengar idag bara. :) och för et tag sedan så gjrde baby och F smörgås tårta till mig och L :P helt okey faktsitk xD hehe.

om ett litet tag ska vi kolla film på tv. :)  Batman något :) blir nog trevligt. dock är jag trött men va tusan ledig tills torsdag nu. =)  sefter jobb på tors kanske jag följer med Lolloo o dem till festivalen och Lördag ska jag baby och F och L dit =) blir nog trevligt :D  Loooove it :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stor lägenhet bor ni i? en etta eller? :)

2008-07-22 @ 13:20:28
Postat av: K

en tvåa på 76 kvm. så det är en stor tvåa. =)

2008-07-22 @ 15:13:58
URL: http://havetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0