ny blogg

har startat en ny blogg. den är lösenordskyddad så jag vill skriva först och låta andra inspireras senare.

idag blir det jobb och sen hem och fixa för fy fan vad här ser ut. ska förbi apoteket sen med.
i helgen har jag jobbat varit med D ohans familj på väla cross bara så dem fick köra av sig lite, underbar helg. senlite jornstorpsmarknad med.

måste bara säga att ett liv utan D är som himlen utan stjärnor. det är kanske svårt att förstå med det han gör för mig har ingenannan gjort. han är mitt allt. lämnar han mig lämnar jag världen. vill inte kämpa tan honom. han står vid min sida när jag inte orkar. han torkar mina tårar när jag gråter mig till sömns han står kvar fast alla lämna mig. han är mitt allt <3
15/10-05 tills föralltid

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska du inte ha denna bloggen då? Vad är lösenordet? (A) Vill ju fortsätta att läsa din blogg :D

2008-07-07 @ 15:03:56
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Nicolen

jag skrev jag har tre syskon alltså tre mobröder ?

vad är alla då jo pojkar !

2008-07-08 @ 10:50:17
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0