resa

godmorron :) vaknade nyss av en störtskur xD men nu skiner solen ?! aja. jag vetinte varför jag började skriva egentligen för jag har inget att berätta :/
idag är det lördag, baby jobbar och jag skulle jobba i kväll, men caroline skulle ta passet om hon kunde annars skulle hon messa och det har hon inte gjort. så ska skicka ett mess och påminna henne sen så hon inte glömt.

har föressten kollar reosr till thailand. :) förhoppningsvis åker vi på påsklovet jag, mamma kurre och lillebror :O :P:D
fast om lillebror ska med så vill jag ha ett eget hotell rum. men det beror ju på vilket som är billigast för mig. efter som själva resan kostar mellan 10.000kr till 15.000kr så vill jag att det ska bli så biligt som möjligt med tanke på att man ska ha fickpengar för 2 veckor med. och eftersom det är semester så är det köpadetmanvillutanattänka som gäller. alltså till grandcanaria hade ja med mig 3000kr och hade 500kr över när vi kom hem så jag ska nog ha med med iallafall 4000kr.=)  njag tänkte att jag ska kolla hotell sen visa mamma och kurre vad jag tkr för man får nästan boka nu i höst. för thailand är poppis speciellt när mamma vill åka från malmö och inte köpenhamn. :)

och på tal om resor så tänkte jag försöka få med mig lolloo på höstlovet eller ngt. men tanke på att båda jobbat så kan man behöva lite ledigt:P hehe.  det kommer ett inlägg med bilder från thailand på de olika hotellen jag vill till senare,.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas att ni kommer iväg till Thailand :)

2008-07-12 @ 13:03:48
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0