Snart augusti

åh hjälp vad mätt jag är. Åt nyss middag,dock lite sent jag vet! men det är så varmt så man orkar inte äta. men idag var det svalare än de andra dagarna. dock hade jag velat till stranden. är ju fan blekare än en vit tshirt xD haha. ska se på fredag om jag cyklar till stranden. tänkte ta  med mig mobilen och antennen så kan jag lyssna på radio och få fin färg. men ni ska se att det regnar säkert bara för jag är ledig då. SUCK!

iallafall så längtar jag efter skolan, som sagt så ringde rönnowkska idag och sa att det var tråkigt att jag tackade nej till platsen. men det är nog inget för mig. DEssutom som hittade jag en sida där man kunde kolla "Lööner" i olika yrken så nu  ska jag kolla utbildningar på "lokförare" och undersköterska. sen finns det ju massa roligt men man får ju se. har ju dock ett sketet år kvar först.

har inte denna sommaren gått sjukt snabbt? jag menar inte längesen jag slutade tvåan och nu blir det HR3, hur låter nu inte det va?  hihih. skönt att bara inte sitta hemme  heller som jag har gjort åren innan.

btw kan ämna att jag ignorerar min kära moder. för passar de inte så kan det vara. Trött på att allt hela tiden skall vara på hennes vilkor. och allt ska handla om lillebror. åhh lillebror är så duktig han har skött sig en månad?! jaha okey `? jag får fan ingenting för att jag är duktig. inte ens för att jag är duktig i skolan. nej nej. äsch. jag klarar mig utan henne. jag menar ibland känndet till och med som om svärmor lyssnar bättre än mamma.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

skit snygg blogg du har :) älskar att läsa den

2008-07-31 @ 13:28:47
URL: http://kairi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0